דרוש/ה מנהל/ת איתנות אזורית באשכול מישור החוף

בין כרמל לים, בין עתלית לבנימינה הוקם אשכול מישור החוף המאגד בתוכו 6 רשויות אזוריות ומקומיות במטרה לקדם את הראיה והתפיסה האזורית ויצירת ערך של שלם הגדול מסכום חלקיו.האשכול מהווה מנוף ליצירת הזדמנויות כלכליות, עסקיות, חברתיות וסביבתיות, לתמיכה ברשויות ולטובת תושבי האזור.

בימים אלו אנו מקימים מנהלת איתנות אזורית ומחפשים מנהל להקמה, ביצוע ותפעול המנהלת הגדרת תפקיד: מנהל מנהלת איתנות אזורית באשכול מישור החוף

  • העבודה הנה כיועץ חיצוני והתשלום הנו כנגד חשבונית חודשית
  • תחילת עבודה: מיידי.
  • עלות שכר 15,000 ₪

תיאור התפקיד:

אחריות על הקמה, ביצוע ותפעול מינהלת איתנות אזורית:

  1. הקמה:
  • מיפוי מעמיק – מיפוי השותפים, הצרכים העולים מהשטח, קהלי היעד הרלוונטיים ועוד.
  • כתיבת תוכנית שנתית ותוכנית רב שנתית, יחד עם השותפים.
  • איתור כוח האדם המקצועי הדרוש  (בעזרת הליווי המקצועי של מנהלי הקואליציה הישראלית לטראומה)
  • בניית השותפויות עם השותפים במרחב – אנשי קשר ברשויות המוניציפליות ועוד
  • בניית תוכנית עבודה ותקצובה
    3.ניהול שוטף
  • הוצאה לפועל של תוכניות העבודה – ניהול צוותים מקצועיים, תיאום לוגיסטי, פיקוח על רישום ונוכחות בהכשרות ובפעילויות השונות
  • ניהול כספי של הפעילות
  • קמת וניהול צוותי עבודה, פורומים ושיח עם הנהלת האשכול.
  • פיתוח ויצירת שיתופי פעולה עם גורמים שונים בניהם: משרדי ממשלה, רשויות , ארגוני מגזר שלישי.
  1. עבודה מקצועית
  • פיתוח ידע מקצועי לעובדים ולתושבים והנגשתו
  • פיתוח ובניית תכניות הדרכה בתחום הערכות ומוכנות לחירום, מענה לחירום ובניית חוסן.
  • הוצאה לפועל של תוכנית הדרכות, הכשרות, הרצאות, סדנאות ועוד
  • הוצאה לפועל של תכנית עבודה שאינה הכשרות (מוקד טלפוני, הרצאות זום…)
  • טיפול בהזמנות עבודה
  • ניהול בקרה והערכה על אפקטיביות המענים הקיימים, ופיתוח של מענים חדשים.
  • פיתוח שירותים מקצועיים בתוך תחומי התוכן הרלוונטיים

 בעת חירום עבודה בשעות לא שגרתיות, שמירה על קשר רצוף עם גורמים שונים, בירור צרכים, גיוס מענים והעברת תמונת מצב.

דרישות סף:

בעל\ת תואר ראשון – תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה  מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ;

ניסיון מקצועי :

  • ניסיון מוכח בניהול פרויקטים כולל בניית תכנית עבודה, ניהול תקציב וניהול בקרת פרויקט – 3 שנים לפחות
  • ניסיון מוכח ביצירת שתופי פעולה עם גורמים חיצוניים – ניהול מו”מ ועריכת הסכמים

דרישות נוספות:

  • שפות: עברית ואנגלית ברמה גבוהה. יתרון לידיעת השפה הערבית
  • יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה- Office. כושר ניסוח בע”פ ובכתב.

עדיפות

  • נסיון מקצועי עם רשויות מוניציפליות, משרדי ממשלה או בתחום החירום והחוסן
  • הכרות עם תכנים בתחום הארגוני , הפסיכוסוציאלי והקהילתי
  • עדיפות למשרתי מילואים או עוסקים בתרומה לקהילה
  • עדיפות לתושבי האשכול

חשיבה יצירתית ויכולת פיתוח כלים ומיזמי משנה

תקשורת בינאישית גבוהה, עצמאות ויוזמה.

ניידות

עדיפות ל:

  • עדיפות לתואר שני
  • עדיפות לתחומים כגון: עבודה סוציאלית, מינהל עסקים, התמחות בניהול מצבי חירום ואסון
  • ניסיון בתחום פיתוח מודלים בתחום החירום והחוסן והובלתם
  • עדיפות למשרתי מילואים או עוסקים בתרומה לקהילה
  • היכרות עם תכנים בתחום הארגוני, הפסיכו סוציאלי והקהילתי.
  • ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה, רשויות וארגוני מגזר שלישי.

הגשת מועמדות:

הגשת המועמדות מחייבת הגשת המסמכים הבאים:

  • קורות חיים.
  • מסמכים המעידים על עמידה בתנאי הסף לרבות תעודות המעידות על השכלה, ניסיון מקצועי נדרש וכל מסמך רלבנטי לדרישות המשרה.
  • המלצות

תחילת העסקה מיידית.

המשרדים בבנימינה.

קורות חיים יש לשלוח לכתובת: eshkol@hof.org.il       (רק פניות מתאימות תענינה)

המודעה מנוסחת בלשון זכר אך מיועדת לנשים וגברים כאחד.

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 02/04/2024 בשעה 10:00בדוא”ל Micrazim@hof.org.il , או במשרדי האשכול בכתובת: רחוב הטחנה 42, בנימינה, בניין א.ד.שגיא קומה 1, בימים א’-ה’ בין השעות 9:00 -15:00.

 

דילוג לתוכן