דלג לתוכן
מס’ מכרז 2/2024 למנהל/ת איתנות אזורית באשכול מישור החוף
בימים אלו אנו מקימים מנהלת איתנות אזורית ומחפשים מנהל להקמה, ביצוע ותפעול המנהלת הגדרת תפקיד:
מנהל מנהלת איתנות אזורית באשכול מישור החוף
- העבודה הנה כיועץ חיצוני והתשלום הנו כנגד חשבונית חודשית
- תחילת עבודה: מיידי.
- עלות שכר 15,000 ₪
תיאור התפקיד:
אחריות על הקמה, ביצוע ותפעול מינהלת איתנות אזורית:
- הקמה:
- מיפוי מעמיק – מיפוי השותפים, הצרכים העולים מהשטח, קהלי היעד הרלוונטיים ועוד.
- כתיבת תוכנית שנתית ותוכנית רב שנתית, יחד עם השותפים.
- איתור כוח האדם המקצועי הדרוש (בעזרת הליווי המקצועי של מנהלי הקואליציה הישראלית לטראומה)
- בניית השותפויות עם השותפים במרחב – אנשי קשר ברשויות המוניציפליות ועוד
- בניית תוכנית עבודה ותקצובה
- ניהול שוטף
- הוצאה לפועל של תוכניות העבודה – ניהול צוותים מקצועיים, תיאום לוגיסטי, פיקוח על רישום ונוכחות בהכשרות ובפעילויות השונות
- ניהול כספי של הפעילות
- קמת וניהול צוותי עבודה, פורומים ושיח עם הנהלת האשכול.
- פיתוח ויצירת שיתופי פעולה עם גורמים שונים בניהם: משרדי ממשלה, רשויות , ארגוני מגזר שלישי.
- עבודה מקצועית
- פיתוח ידע מקצועי לעובדים ולתושבים והנגשתו
- פיתוח ובניית תכניות הדרכה בתחום הערכות ומוכנות לחירום, מענה לחירום ובניית חוסן.
- הוצאה לפועל של תוכנית הדרכות, הכשרות, הרצאות, סדנאות ועוד
- הוצאה לפועל של תכנית עבודה שאינה הכשרות (מוקד טלפוני, הרצאות זום…)
- טיפול בהזמנות עבודה
- ניהול בקרה והערכה על אפקטיביות המענים הקיימים, ופיתוח של מענים חדשים.
- פיתוח שירותים מקצועיים בתוך תחומי התוכן הרלוונטיים
בעת חירום עבודה בשעות לא שגרתיות, שמירה על קשר רצוף עם גורמים שונים, בירור צרכים, גיוס מענים והעברת תמונת מצב.
דרישות סף:
בעל\ת תואר ראשון – תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ;
ניסיון מקצועי :
- ניסיון מוכח בניהול פרויקטים כולל בניית תכנית עבודה, ניהול תקציב וניהול בקרת פרויקט – 3 שנים לפחות
- ניסיון מוכח ביצירת שתופי פעולה עם גורמים חיצוניים – ניהול מו”מ ועריכת הסכמים
דרישות נוספות:
- שפות: עברית ואנגלית ברמה גבוהה. יתרון לידיעת השפה הערבית
- יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה- Office. כושר ניסוח בע”פ ובכתב.
עדיפות
- נסיון מקצועי עם רשויות מוניציפליות, משרדי ממשלה או בתחום החירום והחוסן
- הכרות עם תכנים בתחום הארגוני , הפסיכוסוציאלי והקהילתי
- עדיפות למשרתי מילואים או עוסקים בתרומה לקהילה
- עדיפות לתושבי האשכול
חשיבה יצירתית ויכולת פיתוח כלים ומיזמי משנה
תקשורת בינאישית גבוהה, עצמאות ויוזמה.
ניידות
עדיפות ל:
- עדיפות לתואר שני
- עדיפות לתחומים כגון: עבודה סוציאלית, מינהל עסקים, התמחות בניהול מצבי חירום ואסון
- ניסיון בתחום פיתוח מודלים בתחום החירום והחוסן והובלתם
- עדיפות למשרתי מילואים או עוסקים בתרומה לקהילה
- היכרות עם תכנים בתחום הארגוני, הפסיכו סוציאלי והקהילתי.
- ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה, רשויות וארגוני מגזר שלישי.
הגשת מועמדות:
הגשת המועמדות מחייבת הגשת המסמכים הבאים:
- קורות חיים.
- מסמכים המעידים על עמידה בתנאי הסף לרבות תעודות המעידות על השכלה, ניסיון מקצועי נדרש וכל מסמך רלבנטי לדרישות המשרה.
- המלצות
תחילת העסקה מיידית.
המשרדים בבנימינה.
קורות חיים יש לשלוח לכתובת: eshkol@hof.org.il (רק פניות מתאימות תענינה)
המודעה מנוסחת בלשון זכר אך מיועדת לנשים וגברים כאחד.
ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 02/04/2024 בשעה 10:00בדוא”ל Micrazim@hof.org.il , או במשרדי האשכול בכתובת: רחוב הטחנה 42, בנימינה, בניין א.ד.שגיא קומה 1, בימים א’-ה’ בין השעות 9:00 -15:00.